• Οι σπουδαστές αναπτύσσουν δεξιότητες οικοδόμησης-ομάδας δουλεύοντας επτά τουλάχιστον σπουδαστές ανά ομάδα.
• Οι σπουδαστές μαθαίνουν να εξετάζουν τα προβλήματα και να προσδιορίζουν την πραγματική πρόκληση χωρίς περιορισμό των πιθανών λύσεων και της πιθανής επιτυχίας τους.
• Η διαδικασία δημιουργικής-σκέψης παγιοποιείται και αναπτύσσεται ως εργαλείο επίλυσης προβλήματος.
• Οι σπουδαστές όλων των τύπων προβλημάτων θα βρουν κάτι που θα αφορά όλους.
• Η διασκέδαση της συμμετοχής οδηγεί σε ένα ανυψωμένο ενδιαφέρον και για τα κανονικά προγράμματα σπουδών τάξεων.
• Οι δάσκαλοι έχουν ένα πρόγραμμα για να παρέχουν περαιτέρω στους σπουδαστές μια καλά-οργανωμένη εκπαίδευση.