Η εκπαιδευτική διαδικασία μεταξύ των Άγγλων tutors και των σπουδαστών συντελείται με βάση διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες περιλαμβανομένων της αξιολόγησης, της προαγωγής και της απονομής των external degrees του University of London. Τα πτυχία αυτά είναι απολύτως ισότιμα με τα απονεμόμενα μετά τις αυτές σπουδές στο Λονδίνο, βάσει επανειλημμένων τεκμηριωμένων μελετών και πιστοποιήσεων του αρμόδιου φορέα του Ηνωμένου Βασιλείου Quality Assurance Agency for Higher Education (QAA).
Τηρείται με θρησκευτική ευλάβεια η πλήρωση των επιταγών του Ν. 3328 / 2005 / αρ.4 για την αναγνώριση ισοτιμίας από τον ΔΟΑΤΑΠ, διότι η σχετική πρακτική αποτελεί παγκόσμια πρωτοπορία του University of London ΕΔΩ ΚΑΙ 150 ΧΡΟΝΙΑ !
Έτσι συνδυάζεται η εργασία με τη σπουδή και μάλιστα εφόρου ζωής.
Πλέον της διοικητικής μέριμνας παρέχονται επίσης όλα τα αναγκαία για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας και τον πολλαπλασιασμό των δυνατοτήτων του σπουδαστή με την άσκηση σε λόγο, αυτενέργεια και συλλογικότητα.
Εφαρμόζονται προς τούτο οι διαχρονικοί νόμοι της δράσης ανά ζεύγη, του καταιγισμού ιδεών της στρογγύλης τράπεζας και της εναλλαγής ρόλων διδάσκοντος και διδασκόμενου. Aσφαλώς : «Διδάσκω σημαίνει μαθαίνω καλύτερα».
Αξιοποιούνται στο έπακρο οι νέες τεχνολογίες και χρησιμοποιείται ο συνδυασμός : ατομική σπουδή – εξατομικευμένη συνεδρία – εικονική τάξη – υλική τάξη σε ομάδες ισοτίμων μελών (στρογγυλό τραπέζι), με σημαντικό κέρδος χρόνου και δαπανών.
Προοπτική : Ένα ελεύθερα αναπτυσσόμενο δίκτυο γνώσης μη εντοπισμένο.
Αποτέλεσμα : προωθείται αβίαστα η σύνδεση εκπαίδευσης και κοινωνίας, εκπαίδευσης και παραγωγής, εκπαίδευσης και έρευνας, εκπαίδευσης και καινοτομίας. ΓΝΤ





